2008. június 4., szerda

Hi All,
Farasztoan, de eltelt az elozo het, semmire nem volt idonk. Penteken ruhaban usztunk. Eloszor 2 hosszat, majd mentomellenyeket fel kellett venni, felfujni, ugy uszni 1 hosszat, ezek utan parba allni es egymast mentomellenyben mentettuk. Magdalana (instructor) a melyvizbe bedobta a felfujatlan mentomellenyeket, oda usztunk erte, felvettuk, felfujtuk, majd egymasba karolva kort alakitottunk es enekeltunk.
A faraszto napok utan azert pentek este az europaiak elmentek kocsmazni, lazitani 1 kicsit. Kepet raktam mar fel a csapatrol. A hetvege lassan telt es rengeteg tanulnivalot kaptunk. Tanulas, mosas, ingek kivasalasa teljesen, hetvegen magunknak kell fozni. Szombaton foztem ki tesztat, spagetti alap szeruseget es sajtot raktam ra. Vasarnap bacon szalonnat es sausage-ot (kis kolbasz szeruseg) sutottem. …es tanulas, tanulas, tanulas.
Elsosegelyt nagyon nem szeretem/szerettem. Rengeteg betegseg tuneteit, kezeleset kell tudni. Elsosegelyes kepeket is raktam fel, hogyan kell ujraeleszteni…
Ma kedd van, nagyon unalmas napunk volt. Veszelyes anyagokrol, nyomascsokkenesrol, pilota munkakeptelenne valasarol tanultunk. Holnap 2. nagyvizsga a veszelyes anyagokbol. A Ryanair nem szallit ilyesmit csak a sajat gepeihez alkatreszeket a csomagtaroloban, megis tudnunk kell sok-sok infot, mi tortenik ha… Ezt mar megtanultam. Most 21:25 van, sut a nap. 23:00 korul kezd teljesen sotet lenni.
Az agyamban kell tanulni, nincs egy normalis asztal a hazban. A rengeteg papirtol, 2 konyvtol, jegyzetektol alig tudok felkelni.
Most ugy erzem konnyebb lenne angolul leirni mindent… I’m gonna have a cigarette, then start to learn flight crew incapacitation, and revise everything I can from the last week.
Take care, bye-bye

Nincsenek megjegyzések: