2008. június 6., péntek

Naplemente a szobambol
Initial exam elott

Hi there,
Szerda reggel megirtuk a vizsgat veszelyes anyagokbol. Sikerult! Mindenkit atrugdosott nagy nehezen Magdalena, hogy ma, csutortokon tudjanak az irek is vizsgazni az eddig tanult anyagbol. Veszelyes anyagok vizsga utan gyorsan atfutottuk az eddig tanultakat. Ezek utan kovetkezett par kegyetlen ora foleg az europaiaknak. Osszeparositottak bennunket az irekkel, parban kellett tanulni. Mi inkabb magunk szerettunk volna tanulni. Giovanni es en kifogtuk a 2 legrosszabb(nem jellemzem inkabb) csoporttarsat. Semmit nem ert a kozos tanulas, alig vartuk, hogy vege legyen. Hazaertunk Stevennel. Ehesek voltunk. Mi volt a kaja??? Moslek szeruseg, a maradek eteleket megoriztek (teszta, huscafatok, hagyma, sargarepa stb.) osszeforraltak es elenk raktak. Steven ranezett es kiontotte a kukaba. Megkostoltam, de gyorsan en is kiontottem. Vacsora a kovetkezo volt: vaj, kenyer, sonka, sajt. Egesz nap ezt eszem az iskolaban is, de ez legalabb eheto. Tanulas kozben 1 furt szolot meg megettem. 10:30p.m. lefekudtem, lesz, ami lesz a holnapi vizsgan.
Initial exam day:
Koran reggel felkeltem atnezni a 1-2 fontosabb dolgot. Magdalena hozott csokit, hajlakott a lanyoknak, ha nem stimmelne a konty ujra tudjak csinalni, izgult o is. Vizsga elott minden felesleges dolgot a terem hatso reszebe kellett rakni. Par szabaly: puskazasert kizarjak az embert a legiutas-kiseroi tanfolyambol veglegesen, csak ugy hagyhatod el a termet, ha leadod a dolgozatot es nem jossz vissza tobbet, stb. 9:15kor elkezdodott a vizsga. 11oldalnyi feladatra 3 orank volt. Az elso ora sikeresen eltelet. -Hideg van, esik az eso.- A masodik orat alig tudtam vegigulni, nagyon faztam es wc-re kellett volna mennem. Magdalenat megkerdeztem, van-e ra esely, hogy kimehessek. Megkerdezte a vizsgabiztost es kozolte, hogy nem, vagy nem jovok vissza. Alig tudtam koncentralni a feladatokra. Tuleltem, sikerult ez is. Mar csak 1 nagy vizsga van hatra. Magdalena egyesevel kiszaladgalt a terembol, amint kijavitottak 1 dolgozatot. Minden europainak sikerult. Megvartuk az osszes „europai” eredmenyt es elmentunk megunnepelni a vizsgat. Magyarul kocsmaztunk egyet, de mindenki faradt volt…
Ma vegre van idom TV-t nezni, pihenni, stb.
Bye-bye


Nincsenek megjegyzések: