2008. június 18., szerda

Hi All,
Reg jelentkeztem mar. Mult heten ketszer voltunk East Midlands-ben es egyszer Stansteden. Drilleket gyakoroltuk, tuzet oltottunk, repulogepet es repuloteret latogattunk, csuzdaztunk stb. Minden nap reggel 5kor keltem es este 11-12korul jutottam el az agyamig. Faraszto volt, de elveztuk. Szombaton BBQ partin voltam Klaudiaeknal es aludtam. Vasarnap delelott tanultam, delutan aldtam, estre tanultam. Hetfon study day volt, semmi extra. Delutan a valtozatossag kedveert aludtam es este tanultam. Kedden megirtuk az UTOLSO vizsgat, ami csak 2 oras volt. Utana elmentunk kocsmazni, ugy, hogy nem tudtuk az eredmenyeket, de alkoholt nem ihattunk, mert szolgalatban voltunk. Du.3kor eredmenyhirdetes, Sikerult mindenkinek. Este 8kor atmentem Klaudiaekhoz, otthon volt Curry, Jenny, Iva es a host-ok is + Anita is eljott. Ejfelig soroztunk, beszelgettunk. Ma reggel Reachell orditasara ebredtem, Steven becsempeszte ejszaka. Csak annyit ugattam vissza neki, hogy 'Shut up....Reachell' erre meg jobban orditott es rohogott. Na mind1. Nemsokara indulok a Dalmacba, mert Luton-nak kulon papirmunkat kell csinalni.
bye

Nincsenek megjegyzések: